رئیسی: قانون آسمانی باید تمام شود



رئیس جمهور با اشاره به موضوع حقوق های نامتعارف تصریح کرد: همه افرادی که در شرکت های دولتی و دولتی مشغول به کار هستند، محدودیت حقوقی دارند، این سقف باید تعیین شود و بیشتر از آن پرداخت نشود. مردم انتظار شنیدن حقوق های میلیونی را ندارند و باید جلوی حقوق های نجومی گرفته شود.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه در جلسه هیات دولت با گرامیداشت هفته بسیج از خدمات بسیج در اقصی نقاط کشور قدردانی کرد. و می تواند برای فضای مجازی و همه اقشار وحدت ایجاد شود.

رئیس جمهور با اشاره به فعالیت بسیج در طرح غربالگری شهید سلیمانی گفت: نقش بسیج بسیار موثر است و بسیج نیروی صادق و کارآمدی است و استفاده از این توانمندی می تواند کارها را دقیق تر و سریعتر کند. امروز لجبازی و احساس کهنه بودن شاخص مهمی از پویایی و پویایی حکومت است.

رئیسی با یادآوری موفقیت دولت در شیوع بیماری عروق کرونر قلب و تهیه واکسن و ایمن سازی عمومی، گفت: بعد از تاج گذاری، مسئله اصلی دولت معیشت مردم است. “

رئیسی در خصوص مشکل آب شرب در استان های اصفهان و چهار محال و بختیاری گفت: تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه باید پیگیری و نتایج آن به اطلاع مردم برسد. مشکل آب شرب و کشاورزی مردم مهم است.

رئیس جمهور با تشکر از سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس ها در مدرسه به صورت شخصی، گفت: والدین دانش آموزان نیز از برگزاری کلاس ها به صورت انفرادی و در غیاب رضایت دارند.

رئیسی با اشاره به موضوع حقوق های نامتعارف گفت: همه افراد شاغل در شرکت های دولتی و دولتی محدودیت حقوقی دارند که این سقف باید تعیین شود و بیشتر از آن نباشد. مردم انتظار شنیدن حقوق های میلیونی را ندارند و باید جلوی حقوق های نجومی گرفته شود.

رئیس‌جمهور در این راستا از سازمان‌های اداری و استخدامی کشور خواسته است تا در اسرع وقت و قبل از نهایی‌شدن بودجه سال مالی 1401 کارشناسی، نسبت به پرداخت صحیح حقوق و دستمزدها اقدام کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد که «بر اساس قانون ممکن است دستگاه های خاصی مجاز به تعیین حقوق شرکت ها یا مقامات دولتی باشند و باید در این زمینه تدابیری اتخاذ شود». دولت ها و شرکت های دولتی پرداخت های نابرابر و نامتعارف را تحمل نمی کنند.

رئیسی با تاکید بر لزوم همفکری در دولت، گفت: در 37 موضوع کلان کشور سند تغییر دولت تنظیم شده است که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید