کریمی: حقوق کارمندان را متناسب با تورم فعلی افزایش دهید



نماینده مردم عراق در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: ارزش حقوق کارمندان روز به روز در حال کاهش است. افزایش دستمزد و تورم.»

به گزارش ایسنا، علی اکبر کریمی در سخنرانی علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات اولیه دولت سیدابراهیم رئیسی نتوانسته تمام انتظارات و مطالبات مردم از رئیس جمهور را برآورده کند، گفت: دولت و دولت آن، اما اکثر مردم و کارشناسان بی طرف موافق هستند که عملکرد ماه اول دولت قابل قبول است و دولت باید به تیم اجرایی برای تکمیل و اجرای برنامه ها فرصت دهد.

نماینده مردم عراق در مجلس یازدهم، تورم و بی ثباتی قیمت ها را مشکل اصلی مردم دانست و گفت: عوامل موثر بر تورم به ویژه عوامل داخلی باید تحت کنترل دولت باشد. بنابراین بهبود ساختار نظام بانکی و نظارت جدی بر بانک ها و البته جلوگیری از ایجاد بدهی می تواند راهکارهای مهمی برای مبارزه با تورم باشد.

حقوق کارکنان باید با تورم متعادل شود
انتقاد از دور باطل رشد دستمزد و تورم

وی خواستار افزایش حقوق کارکنان در کنار تورم فعلی از سوی دولت شد و گفت: حقوق واقعی روز به روز کاهش می یابد.

کریمی افزود: باید بدانیم که افزایش دستمزد راهی برای افزایش تورم است که کشور را در یک دور باطل بین افزایش حقوق و افزایش تورم قرار می دهد.

مطالبات نباید بستری برای رشد دشمنان باشد

این عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس تاکید کرد: اکنون که دشمنان خارجی ملت ایران و عوامل نفوذی آنها در داخل هستند، همه باید متوجه مطالبات کم آبی، آلودگی هوا، اشتغال، ازدواج و سازش باشیم. خواسته ها، به ویژه از معلمان و کارکنان. این مطالبات نباید به بستری برای سوء استفاده از دشمنان تبدیل شود.

هوای اراک بیش از 125 روز است که به شدت آلوده است

نماینده مردم عراق در مجلس با انتقاد از آلودگی بیش از حد هوای حوزه انتخابیه خود گفت: امسال بیش از 125 روز است که هوای اراک به شدت آلوده است. مدیران بی رحم صنعت آلاینده و سایر مدیران بی تدبیر مدال آلوده ترین شهر کشور را بر سر مردم اراک آویختند. شهر اراک یکی از هشت شهر بزرگ صنعتی است اما از نعمت مترو بی بهره است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید