انتظار می رود ساعت هوشمند شیائومی S1 در سه ماهه اول سال 2022 در اروپا و آسیا عرضه شود


به نظر می رسد شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه ساعت هوشمند جدید خود با نام Xiaomi Watch S1 در بازارهای اروپا و آسیا است. گزارش گیزموچنا، موکول شارما غول فناوری چینی اعلام کرد که در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی به نام Xiaomi Watch S1 است.

انتظار می رود این ساعت در سه ماهه اول سال 2022 در بازارهای مختلف در سراسر جهان از جمله اروپا، اندونزی، مالزی و سنگاپور در دسترس مشتریان قرار گیرد. البته گفته می شود این محصول در بازار هند نیز موجود است; اما این خبر تایید نشده است.

طبق پیش بینی ها، ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 1 در واقع نسل بعدی ساعت های هوشمند Mealwatch، MiWatch Color Rivalo و MiWatch Rivalo خواهد بود. متاسفانه مشخصات این ساعت در حال حاضر در دسترس نیست. اما با نگاهی به May Watch Rivalo، می‌توانیم نمای کلی از آنچه را که باید انتظار داشته باشیم به دست آوریم.

MiWatch Rivalo Active که در ماه جولای راه اندازی شد، دارای ویژگی های مختلفی مانند سیستم نظارت بر اکسیژن خون SpO2، مانیتور ۲۴ ساعته ضربان قلب، VO2 Max، ردیابی خواب و نشانگرهای استرس و انرژی است. این دستگاه ضد آب بوده و در 6 رنگ مختلف برای مشتریان عرضه می شود.

مقالات مرتبط:

علاوه بر این، این ساعت از دستیار هوشمند آمازون الکسا پشتیبانی می کند که به کاربران کمک می کند از ساعت هوشمند خود برای کنترل پخش موسیقی استفاده کنند. دارندگان این ساعت به 117 حالت بازی، بیش از 110 ساعت، سیستم موقعیت یابی داخلی GPS/GLONASS و اطلاعات دسترسی خواهند داشت.

MiWatch Rivalo Active از صفحه نمایش OLED رنگی گرد 53.3 سانتی متری استفاده می کند و عمر باتری آن 14 روز است. با نزدیک شدن به پایان سال، انتظار داریم اطلاعات بیشتری در مورد ساعت آینده شیائومی S1 ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید