حالت ناشناس کروم از مدیر عامل گوگل شکایت کرد


پیچای زیبا، مدیر عامل آلفابت (شرکت مادر گوگل) قرار است به زودی در دادگاه فدرال کالیفرنیا حاضر شود. جلسه استماع Pichai بر نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی در مورد مرورگر کروم ناشناس متمرکز خواهد شد.

به گفته بلومبرگ، وکلای کاربران می‌خواهند در هنگام استفاده از گوگل کروم برای مرور وب، بر اساس تصورات نادرست درباره حریم خصوصی، از Pichai سؤال کنند. طبق دستور اخیر دادگاه ناحیه شمالی کالیفرنیا، پیچای باید حداکثر دو ساعت در دادگاه به سوالات پاسخ دهد.

در شکایتی علیه آلفابت که در ژوئن 2020 تنظیم شد، گوگل ادعا کرد که کاربران را در حین استفاده از حالت ناشناس در کروم ردیابی کرده است. گوگل به صراحت اعلام کرده است که این حالت مرور ناشناس به کاربران اجازه نمی دهد فعالیت های آنلاین خود را از دست بدهند.

قاضی لوسی کی. پیش از این، مشتریان اجازه داشتند سوال بپرسند و بر حالت ناشناس به عنوان حالت خصوصی تمرکز می کردند لورن توهیلاز گوگل، مدیر ارشد بازاریابی بپرسید. گوگل تلاش کرده است که ادعاهای کاربران را نادیده بگیرد، اما قاضی کولی اجازه داده است که این گزارش ها ادامه یابد.

مقالات مرتبط:

گوگل نیز علیه این موضوع صحبت کرده و گفته است که کارمندان سطح پایین‌تر که مسئول Chrome و حالت ناشناس هستند، بهتر می‌توانند به سوالات پاسخ دهند. اگرچه گوگل ادعای کاربران را رد کرده است، اما این شرکت تمام تلاش خود را برای رفع درخواست های متعدد آنها به کار گرفته است.

نظر کاربران گوگل در مورد حالت ناشناس گوگل کروم چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید