معاون اول رئیس جمهور بر حضور موثر بخش خصوصی در بهبود اقتصاد و تولید کشور تاکید کرد



معاون اول رئیس جمهور حضور موثر و فعال بخش خصوصی را وسیله ای برای بهبود اقتصاد و وضعیت تولید در کشور توصیف کرد. یک همکار.

به گزارش یسنا، دکتر محمد مخبر ظهر امروز (شنبه) در نشست مشترک اتاق های بازرگانی، کشاورزی، تعاون و اصناف بر لزوم توانمندسازی تعاونی ها تاکید کرد. بخش خصوصی افزود: تیم اقتصادی دولت با گسترش تعامل و ارتباط مستقیم با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و رفع موانع به دنبال ایجاد ثروت در جامعه است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور سازنده و فعال تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی، گفت: پیروی از دیپلماسی اقتصادی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم برای افزایش تولید است.

دکتر. مخبر با ذکر جهت گیری نقدینگی به عنوان یک هدف مهم اقتصادی در توسعه و رونق تولید و صادرات در کشور، اعلام کرد که آمادگی دارد پروژه های عمرانی و نیمه تمام نیم هفته ای را به مردم و مردم بسپارد. بخش خصوصی.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اجرای نادرست سیاست اصل 44 در کشور، گفت: ما به برخی از اقدامات اشتباه گذشته در زمینه خصوصی سازی در کشور تداوم نخواهیم داد.

در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، نمایندگان Udyog Vanijya Sangha، معدن و کشاورزی Sangha، Udyog Vanijya Sangha و Sahakari Sangha نگرانی ها و مشکلات خود را در بخش های مختلف از جمله خصوصی سازی بیان کردند. نظرات فعالان اقتصادی، فضای باز برای بخش خصوصی و تعاونی ها، تامین مالی هنرمندان صنعت و صادرات از بازار سرمایه، اجرای سند توسعه بخش تعاون، پایان دادن به قوانین و مقررات دست و پاگیر، مبارزه در راستای کشتن جهش صادراتی کشور. به توانایی تعاونی ها در تامین کالاهای اساسی در برابر فساد و استثمار توجه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید