عده ای به نام خود صاحب هیئت ورزشی شده اند


عده ای به نام خود صاحب هیئت ورزشی شده اند

یادداشت – اردبیل – پرستار نادر: برخی صاحب هیئت ورزشی به نام خود بوده اند و مادام العمر آن را اداره کرده اند. مهندسی یک جلسه با تعداد محدودی از افراد کار سختی نیست.

خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل / یادداشت / پرستار نادر: فوجولی باشی آمد تا بگوید این دنیا و زیبایی و شکلش را فراموش نکنیم. گفت: چرا به خانه ای که در آن نیرنگ و نابرابری دیده می شود اعتماد کنیم؟ آیا برای زنده ماندن لازم است زیر پای دیگران قدم گذاشت، دروغ گفت، برنامه ریزی کرد و خود را بزرگ کرد؟
وی افزود: برخی افراد آنقدر وابسته به جایگاه و مقام هستند که حاضر به واگذاری آن به هر قیمتی نیستند. آنها می خواهند پیگیر باشند و برای رسیدن به این مهم، هر عمل و هر عملی را انجام می دهند.

گفتم: کنجکاو، این همه مزخرف در دنیا چیست؟ چه کسی بی گناهی شما را گرفت؟ آنها نیز می دانند که این دنیا وفا نیست و اعتماد به آن چیزی جز پشیمانی نیست.

گفت: روزی هارون الرشید به بهلول گفت: آیا می خواهی خلیفه شوی؟

بهلول گفت: هرگز

هارون الرشید پرسید: شر

بهلول گفت: چون با این عمر کوتاه، مرگ سه خلیفه را دیده ام. اما مرگ بهلول را ندیده ای.

اکنون برخی در دنیای ورزش آنقدر پای میز مدیریت درگیر شده اند که علاوه بر جابجایی مهندسی و مهره های حوزه انتخابیه و استخدام نیرو و متخصص، توصیه می کنند سایر نامزدها باعث نگرانی خود و اطرافیان خود نشوند. تا سال 1404 هیچ تغییری وجود نخواهد داشت:

گفتم: کنجکاو باش، این عزیز قطعاً پیغمبر قوی است و صفاتی دارد. وقتی فوردی با این قاطعیت و امید در انتخابات صحبت می کند، مطمئناً چیزهای زیادی می داند. او باید بر نقطه و مرکز ثقلی تکیه کند که بتواند با قاطعیت قدرت های شکست ناپذیر را اعلام کند، پیروزی را اعلام کند و تداوم ریاست جمهوری را اعلام کند.

گفت: شما هم مردم عادی هستید، قول و قرار گذاشته اند، همه چیز برای خیر و خوشی برنامه ریزی شده است. اگر جای دیگری کاندید بودم، از امروز آهنگ خداحافظی کاندیداتوری را با لوسیس می خواندم.

گفتم: هیچ اتفاقی نیفتاده، تاریخ انتخابات مشخص نشده و از همه مهمتر صلاحیت ها اعلام نشده است. زمان پشت سر هم؟

گفت: توفیق دیگران را نمی بینی. همه این پیشرفت ها و موفقیت های ورزشی را نمی بینید و درک نمی کنید. این سه دوره چیست، برخی زندگی هیئت ورزش را به نام خود مدیریت کرده اند. مهندسی یک جلسه با تعداد محدودی از افراد کار سختی نیست.
گفتم: مردم صادق باشند. باید ظرفیت کافی برای پذیرش و پذیرش حقایق را داشته باشد. تا زمانی که انسان خودخواهی را سرلوحه همه مسئولیت های خود قرار دهد و تمام تلاش خود را برای حفظ آن علایق و مناصب به کار گیرد، هیچ تغییری در ساختار نمی توان انتظار داشت، در فضای آسمان این امر ناممکن است. امروزه به نظر می رسد با ساکت نشستن و نگاه به زیرکی، حرص، فصاحت، اتهام، نفرت و بی تفاوتی، می توان برخی از صحنه های ورزشی را انتخاب کرد. خودتان نگران نباشید، منتخب صورتجلسه برای امضای اعضا آماده است و نگران نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید