41 فرمانده و مزدور ائتلاف سعودی در مارب کشته شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به نقل از خبرگزاری مهر صفحه خالص جدیدده ها تن از نیروهای وابسته به عربستان روز دوشنبه با ارتش درگیر شدند سنعا در شهر مارب آنها کشته شدند.

منابع نظامی فاش کردند که 41 نیروی متحد منصور هادی و در جریان درگیری مستقیم با نیروهای حزب اصلاح طلب سنعا در منطقه دره ابیدا در جنوب شرقی شهر مارب آنها کشته شدند.

این منابع در وسط قربانیان اسامی این مقامات عالی رتبه را ذکر کردند Ind: دریا العشمی محمد صالح، افسر اطلاعات، تیپ 177 دریا فرمانده لشکر سوم گارد مرزی عبدالرحمن محمد قصیلا، فرمانده گردان مقاومت مربو محمد علی الترابی فرمانده ارشد لشکر 2 یگان ویژه.

غیر از این افراد، سرلشکر «ناصر الذیبانیرئیس اداره عملیات نظامی وزارت دفاع نیز روز دوشنبه از سمت خود استعفا داد و چند تن دیگر در جنوب نیز استعفا کردند. مارب کشته شده

تعداد کشته ها و مجروحان ارتش منصور هادی مارب اخیراً به طور چشمگیری افزایش یافته است آستی پیشرفت گسترده، انقلاب یمن با شهر مارب این شهر که توسط سه محور احاطه شده است، چند کیلومتر با موکتی فاصله دارد. آزادی مارب این به معنای ضربه بزرگی به ائتلاف سعودی است و می تواند ریاض را مجبور به تسلیم و پایان دادن به جنگ کند.

دیدگاهتان را بنویسید