برنامه Raviton; تجربه ای جدید برای علاقه مندان به کتاب های مصور


داستان های تصویری طرفداران خاص خود را دارند و تجربه خاص خود را از خواندن آن دارند. شاید اولین گزینه ای که وقتی در مورد کمیک صحبت می کنیم به ذهن خطور می کند، ماجراجویی تن تن است که در حال حاضر یکی از محبوب ترین نمونه های کمیک است. با این حال، تا کنون این صنعت بسیار رشد کرده است و دنیای کمیک بوک ها گسترده تر و گسترده تر شده است. برنامه Raviton با هدف معرفی کمیک و کتاب های مصور به کاربران است.

ادامه مطلب از دیجیاتو; اپلیکیشن راویتون را به شما معرفی می کنیم تا با یکی از پلتفرم های کتابخوانی ایرانی مرتبط با طنز آشنا شوید.

با اپلیکیشن Raviton کتاب های کمیک بخوانید!

معمولا در صنعت کتاب های مصور، هنرمندان با ارائه تصاویر و تصاویر مناسب سعی در تعریف کل داستان دارند. اگرچه نمونه اول بسیار قدیمی است، اما به مرور زمان کمیک ها تکامل یافته و اکنون جدای از نمونه های فیزیکی، خود را در قلب فناوری پیدا کرده اند.

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که انسان مدرن زمان بیشتری را صرف خرید تلفن همراه و لپ تاپ کند و کمتر از نسخه های فیزیکی کتاب ها، کتاب های مصور یا مجلات استفاده کند. در واقع بسیاری از کاربران دنیای مجازی اکنون ترجیح می دهند کتاب ها و داستان های خود را به صورت کاملا دیجیتالی بخوانند.

در این میان، داشتن بستر مناسب برای خواندن کتاب و داستان مهم است. تاکنون پلتفرم‌های کتابخوانی زیادی راه‌اندازی شده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهند، اما ممکن است اپلیکیشن‌هایی که منحصراً روی طنز و کتاب‌های طنز ایرانی تمرکز کنند، بسیار کم باشد.

در حالی که نمونه های غیرایرانی مانند دنیای قهرمانان مارول و دی سی اکنون بخشی از فرهنگ عامه مردم هستند، غیبت کمیک های ایرانی به خوبی احساس می شود. شاید مهم ترین دلیل آن کم توجهی کمیک ها و ناشران ایرانی و یا نبود بستر مناسب برای انتشار داستان های این دسته باشد. اپلیکیشن Raviton می خواهد این شکاف را با پلتفرم خود پر کند.

اپلیکیشن Raviton معمولا یک پلتفرم کتابخوانی است که در آن می توانید انواع کمیک را پیدا کنید، بخرید و بخوانید. مانند اکثر برنامه های این دسته، برای ورود به صفحه اصلی باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. از همان ابتدا متوجه خواهید شد که این اپلیکیشن مجموعه ای از داستان های مختلف و جالب را برای دانلود و مطالعه در اختیار شما قرار می دهد.

همانطور که گفتیم راویتون به طور خاص برای طنز ایرانی طراحی شده است. بنابراین نمونه های معروف خارجی را در آن نخواهید دید، اما همچنان پیشنهاد می کنیم ابتدا برخی از داستان های ارائه شده را مطالعه کنید.

محیط برنامه بسیار ساده است و با وجود اینکه کاملا جدید است، هیچ خطای عمده ای را نشان نمی دهد. دسته بندی کلی داستان ها شامل ماجراجویی، معمایی، اجتماعی، ترسناک، کمدی، جنایی، ماورایی و بسیاری موارد دیگر خواهد بود که البته شامل یک کتابخانه کامل نمی شود، اما به مرور زمان شاهد داستان های جدیدی خواهید بود.

نکته مهم دیگر این است که هر داستان از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و طبیعتا توسعه دهندگان نمی توانند انتظار داشته باشند که همه آنها را به صورت رایگان ارائه کنند. در واقع می توانید دو قسمت اول هر داستان را به صورت رایگان بخوانید که ایده نسبتا خوبی است، زیرا همان دو قسمت به شما کمک می کند تا متوجه شوید با چه داستانی روبرو هستید.

اپلیکیشن راویتون از ارز درون برنامه ای به نام «ماربل» برای خرید استوری های شما استفاده می کند که با جمع آوری آن ها می توانید قسمت های جدید خریداری کنید. راه های زیادی برای جمع آوری آنها وجود دارد. علاوه بر چند عمل ساده مانند «دبل کلیک روی یک آگهی تبلیغاتی» یا «15 دقیقه در یک برنامه»، می‌توانید تیله‌های خاصی را دریافت کنید، می‌توانید به بسته‌های مرمر خود از فروشگاه درون برنامه‌ای بروید تا بتوانید همه چیز را ببینید. داستان خوندن

با برنامه Raviton خود کسب درآمد کنید!

توسعه دهندگان برنامه Raviton; آنها علاوه بر سرگرم کردن طرفداران کمیک با ارائه پلتفرم خود، محیط خوبی را نیز برای درآمدزایی ناشران فراهم کرده اند. در واقع، ناشران و هنرمندانی که می توانند کمیک های جذابی تولید کنند، می توانند با مراجعه به وب سایت راویتون، داستان بگویند و به ناشران بپیوندند.

هر کسی که بتواند کار، تیم، استودیو یا مجموعه خود را منتشر کند ناشر نامیده می شود و می تواند با استفاده از Raviton درآمد کسب کند. همانطور که گفتیم داستان ها کاملا رایگان نیستند و خوانندگان باید مبلغ مشخصی را برای استفاده از آنها بپردازند. علاوه بر این، آنها می توانند از ناشران با استفاده از برنامه پشتیبانی کنند، که همه آنها مستقیماً به حساب ناشر واریز می شوند.

برای ناشران، این وب سایت یک پنل ویژه دارد که به هنرمندان اجازه می دهد تا با Raviton سروکار داشته باشند، حساب ها و کتاب های خود را مدیریت کنند و کمیک های جدید ایجاد کنند.

برنامه Raviton
یک پانل ناشر در وب سایت Raviton موجود است

همچنین، اگر کسی علاقه مند به انتشار داستان های خود باشد، گروهی از اساتید همکار از Raviton Platform 2 دو قسمت اول ارسالی خود را بررسی کرده و سپس برای ادامه با ناشران تماس خواهند گرفت.

به این ترتیب، راویتون را می توان به عنوان یک پلتفرم گسترده در نظر گرفت که هنوز در مراحل ابتدایی است و با حمایت خوانندگان و فعالیت های ناشران بزرگتر و بزرگتر خواهد شد.

برنامه Raviton را دانلود کنید

اگر به طنز علاقه دارید و می خواهید نمونه های ایرانی را دنبال کنید، پیشنهاد می شود از اپلیکیشن راویتون استفاده کنید. علاوه بر رابط کاربری ساده، به بهترین و جذاب ترین شکل ممکن نیز طراحی شده است.

راویتون
  • راویتون
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • شرکت تولید کننده: راویتون
  • سیستم عامل: اندروید
  • جلد18 مگابایت

دانلود

کافه بازار

دیدگاهتان را بنویسید