بلندترین درخت؛ بیایید با کاشت درخت به حفظ محیط زیست کمک کنیم


اگر مجموعه انیمیشن عصر یخبندان را دیده باشید، با یکی از شخصیت های آن آشنا هستید که همیشه در طول داستان به دنبال بلوط بود. در یک درخت بلند، شما به عنوان یک موجود خاکستری شبیه سنجاب، وظیفه دارید به نقطه پایانی یا بلوط برسید و برای این کار باید روی صفحه گوشی خود ضربه بزنید. اما همه چیز به این سادگی نخواهد بود. همچنین تمام زمانی که در این بازی صرف می کنید صرف کاشت درخت و حفظ محیط زیست می شود.

در ادامه این مطلب از دیجیاتو، بازی اعتیادآور دیگری را برای کاربران گوشی های اندروید و iOS ارائه می کنیم که تجربه ای منحصر به فرد و بسیار جذاب را ارائه می کند.

ارائه بلندترین درخت

استودیوی مستقل PlayCore Publishing بازی های جذاب دیگری مانند Hexoboy را برای پلتفرم موبایل معرفی کرده است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این استودیو در بازی جدید خود به نام Tallest Tree که امسال منتشر شد به سبک پلتفرم رفته است.

بازی های پلتفرم یا سبک غواصی که در ایران به «بازی های پرش» نیز معروف هستند، یک قانون اساسی دارند و باید از روی موانع مختلف بپرید. Sonic یکی از محبوب ترین بازی ها در این سبک است. در هر صورت در درخت بلند باید مدام بپرید و بالا بروید تا شخصیت خود را از نقطه A به نقطه B و هدف نهایی برسانید.

البته اول از همه شما جذب فضای سرگرم کننده و بسیار جذاب بازی خواهید شد. همچنین طراحی صفحه اصلی و منوها احتمالا به صورت ساده انجام شده و خبری از عارضه نیست و از همان اولین تجربه متوجه همه چیز خواهید شد.

علاوه بر محیط جذاب بازی که بر اساس مکان‌های واقعی مانند غارهای جاده‌ای کوالالامپور، برج ایفل پاریس و سواحل تایلند ساخته شده است، سازندگان از موسیقی‌های فوق‌العاده‌ای نیز برای ساخت Tales Tree استفاده کرده‌اند. با این حال می توان گفت این تجربه بازی با هدفون در آخر شب می تواند گزینه بسیار خوبی برای حفظ آرامش و رهایی از افکار بد و منفی باشد.

گیم پلی درخت بلند

بلندترین درخت بازی

همانطور که گفتیم به طور کلی وظیفه اصلی و مهم در بازی بر عهده شماست. شخصیت خود را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کنید و برای این کار باید از انگشتان خود استفاده کنید. درخت بلند از آن عناوینی است که با یک انگشت می توان آن را بازی کرد. در واقع هر بار که روی صفحه نمایش گوشی خود ضربه بزنید یک پرش به بالا خواهید داشت که البته به صورت مورب انجام می شود. (در اصطلاح رایج، به چپ بپرید، به راست بپرید.)

البته همه چیز به این سادگی نیست و بازی تمام تلاش خود را می کند تا شما را از رسیدن به مقصد باز دارد. در واقع مسیر این سنجاب کوچولوی ناز در برخی موارد می تواند بسیار خطرناک باشد و شما را از رسیدن به بلوط خود باز دارد. جدای از مراحل مختلفی که با طراحی های زیبا ایجاد می شود، چرخ دنده ها یا نمادهای زیادی در طول بازی وجود دارد که با برخورد با آنها روحیه خود را از دست خواهید داد.

به طور کلی، بازی در ابتدای هر مرحله به شما 4 زندگی می دهد، یعنی در هر مرحله می توانید چهار بار برای رسیدن به هدف تلاش کنید. مانند بسیاری دیگر از بازی های موبایل، در Tallest Tree برای اجرای هر مرحله به یک واحد انرژی نیاز دارید، اما احتمال تمام شدن انرژی بسیار کم است.

بلندترین درخت بازی

مراحل اولیه بازی بسیار ساده طراحی شده است تا بازیکنان جدید بتوانند با نحوه انجام آن و محیط آن آشنا شوند. به عنوان مثال در ابتدای مسیر نباید تنها بر روی حرکت تیغه ها به دور صفحه نمایش تمرکز کنید، بلکه با سخت شدن بازی قطعاً این تیغه ها حضور نخواهند داشت و به محیط بازی منتقل می شوند. . بنابراین باید تمرکز خود را افزایش دهید.

بازی کاملا آفلاین انجام می شود، بنابراین مانند اکثر بازی های آنلاین، پرداخت های درون فروشگاهی و درون برنامه ای در اولویت نیستند. با این حال، هنوز هم می توانید کلاه ایمنی جدید برای سنجاب خود از فروشگاه اسباب بازی بخرید که برای آن نیازی به پرداخت هزینه نیست و می توانید این کار را با تروفی های خود انجام دهید.

بلندترین درخت بازی

همچنین می توانید چیزهایی مانند کلاه ایمنی طلایی با انرژی بی نهایت، جوایز اضافی و پرداخت های درون برنامه ای بخرید. اما نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که تعداد نسبتاً زیادی تبلیغات وجود دارد که چندین مرحله بعد ظاهر می شوند. در واقع پس از خرید نسخه Pro Mode بازی، تبلیغات نیز محو خواهند شد. با این حال، تبلیغات ارائه شده نسبتا کوتاه هستند و می توانید آنها را با سه کلیک ساده دریافت کنید. اما به هر حال تبلیغات می تواند برای بسیاری از کاربران آزاردهنده باشد.

با بازی درختان بلند به نجات طبیعت کمک کنید

تا اینجا به طور کلی در مورد بازی به شما گفته‌ایم، اما واضح است که سازندگان هدف دیگری را برای ساخت بلندترین درخت دنبال می‌کنند. در واقع، با پیشرفت در بازی، پس از مجموعه Oaks متوجه خواهید شد. نوار مشخص شده با نماد درخت پر است.

نکته مهم و قابل تحسین این بازی آرکید و سرگرم کننده کمک به حفظ محیط زیست است. هنگامی که توانستید این نوار را با بازی کردن و جمع آوری بلوط تکمیل کنید و سطح خود را بالا ببرید، توسعه دهنده بازی Playcore Publishing به سازمان های غیرانتفاعی کمک می کند تا درخت بکارند. از این رو اقدامات پیشگیرانه برای کمک به کاربران در تمام زمان، محیط و طبیعتی که در این بازی سپری می کنند انجام می شود.

به طور کلی بازی درخت بلند با محیط جذاب و گیم پلی ساده ای که دارد می تواند برای افراد در هر سنی مورد استفاده قرار گیرد و همه افراد می توانند از آن نهایت لذت را ببرند. از سوی دیگر، اهداف آن برای کمک به حفاظت از محیط زیست در مواجهه با اخبار نگران کننده در مورد گرم شدن کره زمین، یخ های قطبی و جنگل زدایی آن را با ارزش تر می کند.

دانلود بازی بلندترین درخت

بازی Tallest Tree هم اکنون بر روی دو پلتفرم داخلی و خارجی اندروید و iOS در دسترس است که در ادامه می توانید دانلود و دانلود کنید. به گفته گوگل پلی، تا کنون بیش از 500 هزار نفر این بازی را نصب کرده اند و به گفته بیش از 6000 کاربر، امتیاز بسیار خوب 4.3 را به خود اختصاص داده است.

بلندترین درخت
  • بلندترین درخت
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • شرکت تولید کننده: انتشارات Playcore
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • جلد: 72/60 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید